Wydawnictwo Prószyński i S-ka, które od 1990 roku publikuje kultową serię „Tytus, Romek i A’Tomek”, jako właściciel licencji na wykorzystanie wizerunku bohaterów komiksu, otwiera się na współpracę komercyjną z branżą marketingową.



Pierwsze odcinki „Tytusa, Romka i A’Tomka” ukazały się w 1957 roku na łamach harcerskiego czasopisma „Świat Młodych”, podbijając na dziesięciolecia serca czytelników. Słynne „Tytusy” wychowały całe pokolenia, bawiąc humorem słownym i sytuacyjnym. Uwielbiany przez czytelników Papcio Chmiel wyznaczył poziom komiksowej narracji i warsztatu. Stał się postacią równie rozpoznawalną, jak bohaterowie jego komiksów.

Seria „Tytus, Romek i A’Tomek” sprzedała się do tej pory w kilkunastomilionowym nakładzie, miała niezliczone dodruki, a rozpoznawalność brandu wśród kilku pokoleń jest niekwestionowalna. Dawni czytelnicy wciąż z nostalgią kupują dzisiaj dzieciom swój ulubiony komiks.

– Wierzymy, że siła brandu, przyjazne, niekontrowersyjne i ciepłe skojarzenia z legendarną już marką, pozwolą na skuteczne i efektywne zbudowanie kampanii wokół postaci głównych bohaterów. Od dawna mieliśmy wiele zapytań na temat współpracy komercyjnej, gównie z branż FMCG, farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej, gamingowej i finansowej. Dziś, po uregulowaniu wszelkich zagadnień prawnych, jesteśmy na taką współpracę gotowi. – twierdzi Małgorzata Marzec-Teodorczyk, szefowa Działu Marketingu, który m.in. odpowiada za obszar obrotu licencjami.

Źródło: Informacja prasowa Prószyński Media