Kilka dni temu zamieściłem na blogu notkę z informacją, że wydawnictwo Elemental wraca do gry i szykuje się do wydania nowych komiksów. Wówczas na FB ujawniono tylko jeden tytuł: 25. tom Jeremiaha, czyli "A jeśli któregoś dnia Ziemia...", ale zapowiedziano też że kolejne są już w redakcji. Dziś wiemy natomiast, co trafi jeszcze w 2022 roku w ręce czytelników. Są to następujące tytuły:

  • Cartland #3
  • Spaghetti Bros #3
  • Alix #4
  • Jeremiah #26
  • Historia medycyny
  • Durango #18

Planuję kupić "Jeremiahy" i "Durango". Przymierzam się też do serii "Cartland" i "Spaghetti Bros." Na razie jednak nadrabiam zaległości - Jeremiaha doczytałem do tomu 15, ale dwa kolejne albumy już stoją w blokach startowych. Resztę muszę dokupić. Durango skończyłem natomiast na tomie 10. Za "Cartlanda" i "Spaghetti Bros." jeszcze się nie zabrałem.

A Wy co planujecie kupić? Interesuje mnie jeszcze "Alix". Warto? Jakie są Wasze opinie?